Správa pracovného priestoru

„Zjednodušte rezervácie pracovného priestoru“

Meeting4Display je riešenie na rezerváciu a správu pracovných priestorov: konferenčných miestnostíflexibilných pracovných stolov, zasadačiek, otvorených priestorov atď.

Služba Meeting4Display, ktorá je dostupná prostredníctvom smartfónurezervačných obrazoviek alebo e-mailov, vám umožňuje ľahko a jednoducho rezervovať pracovné priestory.

Softvér je možné synchronizovať s ExchangeOffice 365 alebo Google Workspace (G Suite). Jeho ľahká a prispôsobiteľná infraštruktúra umožňuje vybavenie pracovísk s niekoľkými miestnosťami alebo kancelárií so stovkami miestností.

Meeting4Display - Funkcie

Doplnok aplikácie Outlook

Vyhľadávanie miestnosti na základe požiadaviek alebo dostupného vybavenia priamo prostredníctvom systému správ

Mobilná aplikácia

Priama rezervácia pracovného priestoru (kancelárie alebo zasadačky) zo smartfónu

Rezervačná obrazovka

Umožnenie vyhľadávania a rezervácie pracovných priestorov na dotykovej obrazovke

Flexibilná kancelária

Rezervujte si miestnosť alebo stôl prostredníctvom aplikácie, e-mailom alebo naskenovaním QR kódu na príslušnom stole

Digital Signage

Zobrazenie zoznamu nadchádzajúcich stretnutí, plánov miestností a stavu pracovných priestorov v reálnom čase na obrazovkách Digital Signage

Prepojenie

Pripojenie Meeting4Display k e-mailom vrátane Exchange, Office 365 a Google Kalendár (Google Workspace)

Služba vrátnik

Prostredníctvom funkcie vrátnik môžete z miestnosti ohlasovať udalosti alebo zasielať servisné požiadavky

Štatistika

Monitorovanie miery obsadenosti miestností. Analýza a usporiadanie vašich miest podľa skutočného využitia

Prečo Meeting4Display?

Šetríte čas

Nestrácajte čas hľadaním dostupného miesta, ktoré vyhovuje vašim potrebám: zadajte svoje kritériá, zvoľte miesto a zarezervujte si ho!

Optimalizujte svoje kancelárske priestory a prehodnoťte svoje lokality

Pracujú vaše tímy v kancelárii aj na diaľku? Vďaka aplikácii Meeting4Display si môžete vytvoriť flexibilnú kanceláriu a zvýšiť počet priestorov spolupráce.

Použitie na viacerých platformách

Používajte Meeting4Display na počítači, mobile, rezervačnej obrazovke alebo kiosku.

Kompatibilita

Okrem úplnej integrácie so systémami na zasielanie správ je Meeting4Display kompatibilný s hlavnými výrobcami displejov.

Prečo Meeting4Display?

Smart Building a Smart Office

Meeting4Display je neoddeliteľnou súčasťou vašej stratégie Smart Building a Smart Office.

V spojení s naším riešením Media4Display Digital Signage získate jedinečnú platformu na informovanie, riadenie a uľahčovanie každodenných činností vašich zamestnancov.

Kontaktná osoba

Michal Augustín - Obchodný manažér - QEX

Mgr. Michal Augustín

+421 907 164 133
augustin@qex.sk