Orchestra 7
Cesta zákazníka
je vždy pod kontrolou
Prispôsobte systém vašim požiadavkám
Sami si vyberiete, ktorý z modulov potrebujete
V každej z nasledujúcich oblasti máte na výber z modulov, ktoré Vám
pomôžu zabezpečiť dokonalú cestu zákazníka vo vašich pobočkách
Media displays
Zobrazujte správy, informácie, obrázky,
videá na vašich reklamných plochách.
SMS
Komunikujte so svojimi klienti prostredníctvom SMS správ.
Klienti tak budú mať stále aktuálne informácie.
Digital signage
Tvorte obsah, ktorý informuje
a upútava vašich zákazníkov.
Customer Notification
Naplňte očakávania svojich zákazníkov tým
videá na vašich reklamných plochách.
Context Marketing
Navrhnite si viac osobný a relevantný obsah,
nahliadnutím do potrieb vašich zákaznikov.
Voice Announcements
Udržujte svojich zákazníkov informovaných
prostredníctvom priamych audio správ.
Mobilné lístky
Umožnite svojim zákazníkom voľbu mobilného poradového čísla. Klient sa zaradí do radu ešte predtým, ako príde na pobočku – poradový lístok si netlačí, má ho vo svojom mobilnom telefóne.
Staff Notification
Umožnite Vašim zamestnancom, aby boli informovaní o dianí na pobočke, počas ich celej pracovnej doby. Informácie majú priamo na dlani – v ich mobilnom telefóne.
Business inteligence
Monitorujte transakcie, personál a služby. Viete tak dosiahnuť vyššiu efektivitu vašej pobočky.
Branch customer feedback
Zhromažďujte spätnú väzbu od zákazníkov, ešte počas ich prítomnosti na pobočke.
Customer Feedback SaaS
Pomocou on-line prieskumov získate prehľad o spokojnosti vašich návštevníkov. Vytvorte si vlastné otázky a doplňujúce otázky.
Counter terminal
Získajte moderný a prehľadný terminál, ktorý zľahčí prácu vašim zamestnancom.
Reception terminal
Víta vašich klientov pracovník recepcie? Zaraďte zákazníka priamo do radu.
Hardware Monitoring
Sledujte svoje zariadenia z centrálneho miesta, aby ste vedeli, že všetok hardvér funguje správne.
LDAP
Udeľte konkrétne používateľské povolenia k informáciám,
Auditing
Zaznamenávajte, hláste všetky činnosti používateľa a zmeny konfigurácie vykonané v systéme.
Surface editor
Spravujte všetky digitálne plochy z centrálneho miesta.
HL7
Spĺňajte medzinárodné štandardy na prenos klinických a administratívnych údajov medzi aplikáciami používanými rôznymi poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti.
Service point
Či už ide o priamy kontakt s pracovníkom alebo o samoobsluhu, zbierajte informácie o potrebách vašich klientov.
Entry point
Majte prehľad a zbierajte údaje o potrebách vašich klientov už od ich prvej interakcie s vyvolávacím systémom.
Digital signage
Spojte váš vyvolávací systém s riešením digital sigange a vytvorte tak kompletný, informovaný ekosystém.
Standard reports
Automatizované prehľady ponúkajú najdôležitejšie obchodné ukazovatele, trendy a výnimky.
Dashboard
Získajte v reálnom čase prehľad užitočných a použiteľných informácií o tom, ako dobre fungujú vaše služby.
Custom reports
Prispôsobte si prehľady pre analytiku, aby ste získali presne také informácie, ktoré potrebujete pre svoje podnikanie

Využívajte len to, čo naozaj potrebujete
Orchestra 7 je modulárna, škálovateľná a svetoznáma platforma určená pre riadenie toku klientov, v ktorej platíte iba za službu, ktorú potrebujete. Systém Orchestra sa dokáže časom prispôsobovať Vašim aktuálnym požiadavkám a je možné ju meniť v závislosti od Vašich potrieb. Či už potrebujete jednoduché a efektívne riadenie radov vo svojich pobočkách, alebo požadujete silný zákaznícky zážitok, prepojený s virtuálnou realitou.

QEX, a.s. Trenčín
- Brnianska č.2525
- 911 05 Trenčín
- +421 32 6502 111
- qex@qex.sk
QEX, a.s. pobočka Bratislava
- Mokráň záhon 4 (LOGIBOX)
- 821 04 Bratislava
- +421 2 501 02011
- bratislava@qex.sk
© QEX 2023