Prehrať video

Znížte frustráciu vďaka vyvolávaciemu systému

Čakanie spôsobuje frustráciu a nepríjemnosti pre zákazníkov i zamestnancov. Dobrá správa je, že to dokážete zlepšiť. Vyvolávacie systémy spoločnosti Qmatic zvyšujú komfort čakania občanov, pacientov i zákazníkov a zefektívňujú prácu zamestnancov. Na celom svete nimi prejde viac ako 2 miliardy klientov. Práve vďaka vyvolávaciemu systému dokážete zlepšiť skúsenosť klienta s vašou značkou bez ohľadu na to, či spravujete jednu lokalitu alebo sieť pobočiek.

Integrujte a zefektívnite každý moment kontaktu klienta s Vašou spoločnosťou

Zápasíte s návalmi klietnov počas obedných prestávok, resp. kratko pred ukončením pracovnej doby? Vedeli ste, že tok klientov je možné riadiť už pred príchodom na Vašu pobočku? On-line rezervácie sú jednmým zo skupiny nástrojov, ktoré Vám pomôžu rovnomerne rozložiť kapacity v rámci dňa. Pomocou integrovanej biznis inteligencie pochopíte, čo zamestnanci a zákazníci naozaj potrebujú. Vďaka týmto znalostiam získate užitočné informácie pre zavádzanie zmien do praxe.

Prehrať video

QEX je jediným certifikovaným partnerom Qmatic na Slovensku

Sofistikované procesy virtuálneho čakania uľahčujú zákazníkom nastavenie
schôdzok a čakania odkiaľkoľvek. To znamená, že zákazníci si môžu rezervovať schôdzku on-line, prihlásiť sa prostredníctvom kiosku na mieste, prijímať notifikácie prostredníctvom mobilných aplikácií a SMS správ a dokonca hodnotiť svoje skúsenosti s mobilným zariadením predtým, než opustia pobočku.
Spoločnosť QEX má viac ako 20 ročné skúsenosti s danými integráciami a širokú bázu referencií naprieč viacerými segmentmi.

Ponuka riešení

Referencie

Pre zobrazenie ukážiek realizácií kliknite na logo spoločnosti

Ďalší spokojní klienti

Logo Finančná správa
Logo Všeobecná zdravotná poisťovňa
Logo Union poisťovňa
Logo Slovenská pošta

Kontaktná osoba

Michal Augustín - Obchodný manažér - QEX

Mgr. Michal Augustín

+421 907 164 133
augustin@qex.sk