Znížte frustráciu vďaka vyvolávaciemu systému
Integrujte a zefektívnite každý moment kontaktu klienta s Vašou spoločnosťou
Zápasíte s návalmi klietnov počas obedných prestávok, resp. kratko pred ukončením pracovnej doby? Vedeli ste, že tok klientov je možné riadiť už pred príchodom na Vašu pobočku? On-line rezervácie sú jednmým zo skupiny nástrojov, ktoré Vám pomôžu rovnomerne rozložiť kapacity v rámci dňa. Pomocou integrovanej biznis inteligencie pochopíte, čo zamestnanci a zákazníci naozaj potrebujú. Vďaka týmto znalostiam získate užitočné informácie pre zavádzanie zmien do praxe.

QEX je jediným certifikovaným partnerom Qmatic na Slovensku
Sofistikované procesy virtuálneho čakania uľahčujú zákazníkom nastavenie
schôdzok a čakania odkiaľkoľvek. To znamená, že zákazníci si môžu rezervovať schôdzku on-line, prihlásiť sa prostredníctvom kiosku na mieste, prijímať notifikácie prostredníctvom mobilných aplikácií a SMS správ a dokonca hodnotiť svoje skúsenosti s mobilným zariadením predtým, než opustia pobočku.
Spoločnosť QEX má viac ako 20 ročné skúsenosti s danými integráciami a širokú bázu referencií naprieč viacerými segmentmi.
Ponuka riešení
Referencie
Pre zobrazenie ukážiek realizácií kliknite na logo spoločnosti


EDENRED






Slovenská sporiteľňa




Mestský úrad Dunajská Streda






EDENRED






Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre




Ďalší spokojní klienti










