On-line Rezervácie

Umožnite svojim zákazníkom naplánovať schôdzky on-line. Jednoducho tak prejdú procesom objednania až po servis.
Z pohodlia domova alebo v práci si Váš zákazník môže naplánovať schôdzku
vo vašej predajni. Prehľadné používateľské rozhranie aplikácie poskytuje
zákazníkovi optimálne pohodlie – má možnosť vybrať si konkrétny deň a čas
stretnutia, rovnako i pracovníka pobočky. Od momentu vytvorenia on-line
rezervácie sa vytvorí spojenie medzi zákazníkom a vašou organizáciou.
Zákazníci vstupujú na pobočku s pocitom, že nebudú musieť čakať v rade,
pracovník si môže nachystať dokumenty pre konkrétneho klienta a celý proces
vybavenia je tak rýchlejší, efektívnejší a pre obe strany pohodlnejší.
Mobilita premenila spôsob správania a komunikácie ľudí
Vďaka mobilite môžeme zlepšiť zážitok klienta či už na pobočke alebo cez
virtuálne prostredie. Pre organizácie, ktoré sa usilujú držať krok s týmto
dynamickým posunom, sú mobilné riešenia od Qmatic tá správna voľba.
Mobilné riešenia spoločnosti Qmatic sú rozhraním medzi virtuálnym a fyzickým
svetom, vďaka čomu môžu zákazníci slobodnejšie konať. Pomocou nich môže
aj poskytovateľ služieb komunikovať so svojimi zákazníkmi skôr, než fyzicky
dorazia na pobočku. Každý krok na ceste z on-line lokality do on-site lokality
je integrovaný a schopný generovať cenné štatistické dáta.


QEX, a.s. Trenčín
- Brnianska č.2525
- 911 05 Trenčín
- +421 32 6502 111
- qex@qex.sk
QEX, a.s. pobočka Bratislava
- Mokráň záhon 4 (LOGIBOX)
- 821 04 Bratislava
- +421 2 501 02011
- bratislava@qex.sk
© QEX 2023
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.