Vyvolávacie systémy - QMATIC

Vyvolávacie systémy

RIADENIE TOKU ZÁKAZNÍKOV

Riaďte očakávania, znížte čakacie časy zákazníkov a zvýšte efektivitu zamestnancov.

Čakanie spôsobuje frustráciu a nepríjemnosti pre zákazníkov i zamestnancov. Dobrá správa je, že to dokážete zlepšiť. Riešenia riadenia toku klientov od spoločnosti Qmatic využíva  viac než 60 000 klientov na celom svete a zlepšujú tak čakacie doby pre občanov, pacientov, zákazníkov a zamestnancov. Práve vďaka našim riešeniam dokážete vytvoriť tie najlepšie zážitky pre zákazníkov bez ohľadu na to, či spravujete jednu lokalitu alebo sieť pobočiek.

Spoločnosť Qex a.s. ponúka riešenia od Qmatic:

  • Plynulé prepojenie medzi on-line rezerváciami až po príchod zákazníka na pobočku a jeho servis
  • Zariadenia vytvorené na komunikáciu a informovanie zákazníkov a zamestnancov o priebehu služieb – informačné kiosky, tlačiarne lístkov, LED displeje, LCD monitory, označenia pracovísk
  • Podpora a zlepšenie každého servisného bodu pomocou integrovanej biznis inteligencie – pochopenie čo zamestnanci a zákazníci potrebujú a aktívne využitie týchto znalostí v praxi

Virtuálne riadenie

Sofistikované procesy virtuálneho čakania uľahčujú zákazníkom nastavenie schôdzok a čakania odkiaľkoľvek. To znamená, že zákazníci si môžu rezervovať schôdzku on-line, prihlásiť sa prostredníctvom kiosku na mieste, prijímať notifikácie prostredníctvom mobilných aplikácií a SMS správ a dokonca hodnotiť svoje skúsenosti s mobilným zariadením predtým, než opustia pobočku.

CUSTOMER JOURNEY MANAGEMENT

Integrujte a vylepšujte každý bod už pred príchodom zákazníka až po ukončenie jeho služby.

 Customer Journey Management od Qmatic vytvára šťastnejších zákazníkov a zamestnancov. Customer Journey zákazníka začína v momente dohody schôdzky a spája všetky internetové, mobilné a fyzické interakcie, a končí zozbieraním spätnej väzby v reálnom čase. Pochopenie Customer Journey vašich zákazníkov vám pomôže získať lepšie informácie o tom ako sa zákazníci správajú, čo od služieb očakávajú a tak dokážete získať prehľad, ktorý Vám pomôže zlepšiť vaše služby.

Mapa Customer Journey

Identifikuje merateľné zistenia, hľadá príležitosti na zlepšenie zákazníckeho servisu. Je to proces, ktorý dokážeme krok za krokom identifikovať a môžeme Vám tak pomôcť merať a kvantifikovať:

  • Transakčné údaje
  • Zákaznícke servisné cesty
  • Analýzu interakcií zákazníka a zamestnanca
  • Využitie čakacieho času zákazníka na pobočke
  • Prieskumy spätnej väzby klientov
  • Prieskumy spätnej väzby zamestnancov
  • Všeobecné pozorovania a príležitosti na zlepšenie služieb

MOBILÉ RIEŠENIA

Mobilita premenila spôsob správania a komunikácie ľudí

Vďaka mobilite môžeme zlepšiť zážitok klienta či už na pobočke alebo cez virtuálne prostredie. Zvyšujme každé očakávania súvisiace s personalizáciou, kontrolou, rýchlosťou a efektívnosťou. Pre organizácie, ktoré sa usilujú držať krok s týmto dynamickým posunom, predstavujú mobilné riešenia od  Qmatic silný súbor zdrojov. Mobilné riešenia spoločnosti Qmatic sú rozhraním medzi virtuálnym a fyzickým svetom, ktoré umožňuje zákazníkom slobodnejšie konať. Umožňujú bezproblémový a efektívny zážitok zákazníka, rovnako poskytujú prostriedky pre poskytovateľa služieb, aby ponúkol osobné skúsenosti a komunikoval so zákazníkmi skôr, než fyzicky dorazia na pobočku. Každý krok na ceste z on-line lokality do on-site lokality je integrovaný a schopný generovať cenné analýzy. Všetko, čo potrebujete, máte v dlani.

Funkcie mobilných riešení Qmatic:

  • Notifikácie pre zamestnancov a zákazníkov prostredníctvom mobilných aplikácií, e-mailov alebo SMS
  • Virtuálne čakanie a zobrazenie približnej dĺžky doby čakania
  • Účelná a včasná komunikácia medzi organizáciou, zamestnancami a zákazníkmi
  • Prieskumy pre okamžitú a hyperaktívnu spätnú väzbu od zákazníkov
  • Integrácia s technológiou geofencing a beacon na určovanie polohy zákazníkov
  • Doručovanie relevantných správ a kontextového marketingu
  • Integrácia s aplikáciami tretích strán

ONLINE REZERVÁCIE

Umožnite svojim zákazníkom naplánovať schôdzky on-line a hladko tak prejsť procesom od objednania až po servis.

Personalizované používateľské rozhranie poskytuje zákazníkovi optimálne pohodlie. Od momentu vytvorenia on-line rezervácie sa vytvorí produktívne spojenie medzi zákazníkom a organizáciou. Zákazníci vstupujú na konkrétne pobočky informovaní a pripravení, sú tak menej nervózni, proces vybavenia ich žiadosti je rýchlejší a pohodlnejší.

ORCHESTRA

Ako je možné riadenie toku klientov vo Vašej organizácii zefektívniť? Aké sú vaše ambície do budúcnosti? Platforma Orchestra 7 poskytuje rozhrania, ktoré budú obsahovať funkcie na základe Vašich vlastných podmienok a potrieb – šité na mieru.

Orchestra 7 je modulárna, škálovateľná a svetoznáma platforma určená pre riadenie toku klientov, v ktorej platíte iba za službu, ktorú potrebujete. Systém Orchestra sa dokáže časom prispôsobovať Vašim aktuálnym požiadavkám a je možné ju meniť v závislosti od Vašich potrieb. Či už potrebujete jednoduché a efektívne riadenie radov vo svojich pobočkách, alebo požadujete silný zákaznícky zážitok, prepojený s virtuálnou realitou.

Pripojením na smartphone ktorý je dokonale integrovaný do vašichexistujúcich systémov a poskytuje výkonnú obchodnú inteligenciu, alebo hľadáte vhodnú kombináciu oboch potrieb, tak systém Orchestra je zaručene správna voľba.
Premýšľajte o systéme Orchestra, ako o perfektnom spôsobe pre efektívne riadenie toku klientov, vytvárajte bohaté zážitky pre svojich zákazníkov, vytvorte pohodlné pracovné prostredie pre zamestnancov a získajte kvalitnú obchodnú hodnotu pre vašu organizáciu.

Riešenia systému Orchestra: Sme tu, aby sme Vám pomohli

Orchestra 7 vám dáva veľa možností. Vďaka modulom, ktoré obsahuje vieme systém naprogramovať na základe vašich požiadaviek  – spôsob komunikácie s Vašimi zákazníkmi, spôsob spracovania údajov, integráciu systému a jeho uloženie na server zákazníka alebo cloud riešenie – možnosti sú nekonečné.

Výber správneho riešenia je však jednoduchý. V každom kroku si vyberiete moduly na základe vašich potrieb a my, spoločnosť Qex a.s., oficiálny partner Qmatic, Vás prevedieme celým procesom a budeme k dispozícii zodpovedať akékoľvek otázky. Neskôr, keď bude návratnosť vašej investície dokázateľná, môžete skúmať ďalšie moduly ktoré budú zodpovedať Vašim plánom do budúcna.

Spoločnosť Qmatic, aj vďaka dlhoročnej spolupráci s našou spoločnosťou Qex a.s., má viac ako 30-ročné skúsenosti, počas ktorých sa uskutočnilo viac ako 60 000 úspešných inštalácií na celom svete a každoročne pomáha riadiť viac ako 2 miliardy klientov.

Vďaka týmto skúsenostiam sme dokázali nazbierať dostatočné množstvo dát a byť tak jednotkou na trhu v poskytovaní rád a riešení pre efektívne riadenie toku klientov na pobočkách a dokážeme tak vytvoriť jednoduchý a pohodlný nákupný proces presne podľa vašich potrieb. Opýtajte sa nás a nájdeme spôsob ako Vám spolu so systémom Orchestra pomôcť.

SEGMENTY

Financie

V príjemnom a pokojnom prostredí, sa vo finančnom segmente cítia výborne nie len klienti ale aj zamestnanci a cesta k dosiahnutiu úspešných cieľov je tak jednoduchšia.

Riešenia od Qmatic spĺňajú túto potrebu minimalizovaním aktuálnych a vnímaných čakacích časov, zacielením sa na odborné znalosti v tomto segmente.

Zdravotníctvo

Skvelý zážitok pacientov závisí od prísnych procesov, kvalifikovaných poskytovateľov, personalizácie a skutočne pozorného nastavenia servisného procesu.

Riešenia riadenia toku pacientov od Qmatic umožňujú klinikám, nemocniciam a laboratóriám vytvoriť bezproblémovú servisnú cestu pacienta. Zvýšte rýchlosť a kvalitu služieb, uspokojte zamestnancov, znižujte úzkosť pacientov a zabezpečte hladký proces vyšetrenia pacientov.

Retail

Potešte svojich zákazníkov kvalitnými produktmi  a osobným prístupom aj v maloobchodnom segmente.

Z on-line prostredia až po on-site zážitky každého zákazníka sa spoločnosť Qmatic stará o to aby, každý retail podnik využíval všetky dostupné prostriedky na pochopenie potrieb zákazníka a dokázal tak vytvoriť čo najhladší proces servisnej cesty zákazníka.

Verejná správa

V dobe oprávnených občanov.

Súčasní občania očakávajú, že ich dane budú využité na vytvorenie  prístupných, jednoduchších a kompetentných služieb – presne podľa potrieb občanov. Qmatic riadenie toku klientov, je jedna z možností ako to dosiahnuť.