Vôňa

Vôňa

Moderné riešenie vôní pre moderný dizajn

Rovnako ako hudba a vizuálne dekorácie, tak aj vône môžu vytvárať združenia značky, propagovať produkty a vytvárať príjemnú interiérovú atmosféru, ktorá zlepšuje pocit zákazníka ako aj nájomcu.

Ľudia si pamätajú, čo cítia

Z dlhodobého hľadiska máme 100krát vyššiu pravdepodobnosť, že si niečo zapamätáme prostredníctvom vône ako tým, čo sme videli, počuli alebo ochutnali.

Význam aromamarketingu

Čuch je významným ľudským zmyslom. Využite ho vo svoj prospech. Dobre zvolená vôňa vám umožní vytvoriť pozitívnu emočnú väzbu zákazníka na vašu značku, či produkt. Pomocou vône môžete tiež odlíšiť svoju značku, realizovať jedinečné marketingové kampane alebo vytvoriť príjemnú atmosféru pre vašich partnerov a klientov v mieste predaja. Vôňa je silný vyvolávač spomienok a emócií, ktorú môžeme efektívne využiť.

Prípadové štúdie

Hilton Hotel Poland – White Woods

Grand Hyatt Hotel China – Green Tea

Four Seasons Hotel Lebanon – Lotus Flower

Condar Hotel Korea – Patchouli